سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

عکسستان

جمعه 85/10/15 :: ساعت 6:26 عصر

یکی از قوی ترین و شایع ترین ویروس / تروجان هایی که اخیرا در حال گسترش بین کاربران استفاده کننده از یاهو مسنجر می باشد ویروس " Exploit.JS.ADODB.Stream.e " است .

در صورتیکه کامپیوتر شما نیز به این ویروس آلوده شده باشد بدون آنکه متوجه شوید به لیست دوستانتان پیغامهایی مبنی بر بازدید از سایت nsl-school.org ارسال می شود . بدین ترتیب در صورت کلیک بر روی این لینکها دوستان شما نیز آلوده خواهند شد .

هنوز مشخص نیست سازنده این ویروس چه کسی است و این احتمال داده می شود که ویروس مذکور به سرقت اطلاعات و رمزهای شخصی افراد می پردازد . در صورتیکه شما و یا یکی از دوستانتان به این ویروس آلوده شده شده اید روش زیر مناسب ترین گزینه برای از بین بردن آن است :


پیام و لینک هایی که این ویروس ارسال می کند چیست ؟

در متن تمامی این پیغام ها لینکی به سایت Nsl-school.org داده شده است که در صورت کلیک کردن بر روی آن کامپیوتر شما آلوده می شود .


در صورتیکه به ویروس آلوده شوید چه مشکلاتی پیش خواهد آمد ؟

در ابتدا ویروس صفحه شخصی اینترنت اکسپلورر (Default IE Page) را به سایت nsl-school.org تغییر می دهد . در این صورت به هیچ طریق امکان عوض کردن آن وجود نخواهد داشت . بعد از هر باز باز کردن یک صفحه وب جدید ، ویروس مجددآ خود را در سیستم شما کپی می کند .


گزینه های Task Manager و Reg Edit در کامپیوتر غیر فعال می شوند تا شخص نتواند از این طریق فعالیت ویروس را مشاهده و یا از بین ببرد .


فایل هایی با نامهای svhost.exe , svhost32.exe , internat.exe در کامپیوتر ایجاد می شوند . ( برای اطمینان پوشه های windows و temp را بررسی کنید . )


ویروس بدون آنکه متوجه شوید پیغام هایی را به لیست دوستان شما ( Yahoo Messenger ID List ) ارسال می کند .


چگونه ویروس را از کامپیوتر خود پاک کنیم ؟


مرورگر اینترنت اکسپلورر را ببندید . از یاهو مسنجر خارج شوید . اتصال اینترنت را قطع کنید .


جهت فعال کردن Reg Edit دکمه های Start > Run را کلیک کنید و در کادر مربوطه عیناً عبارت زیر را وارد کنید و در نهایت کلید Enter را کلیک کنید .


REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /v DisableRegistryTools /t REG_DWORD /d 0 /f


جهت فعال کردن Task Manager دکمه های Start > Run را کلیک کنید و در کادر مربوطه عیناً عبارت زیر را وارد کنید و در نهایت کلید Enter را کلیک کنید .


REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /v DisableTaskMgr /t REG_DWORD /d 0 /f


اکنون نیاز به آن داریم که صفحه نخست مرورگر خود را به حالت قبل برگردانیم . دکمه های Start > Run را کلیک کنید و در کادر مربوطه عبارت Regedit را وارد کنید . و در نهایت کلید Enter را کلیک کنید . میسرهای زیر را با دقت پیدا نموده و در آنها وارد شوید . اکنون تمام لینک هایی را که به سایت ویروس یعنی (nsl-school.org) وجود دارند تغییر داده و بجای آنها سایت مورد نظر خود مثلاً گوگل ( google.com ) را وارد کنید .


HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main


HKEY_ LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main


HKEY_USERS\Default\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main


اکنون نیاز به آن داریم که فعالیت ویروس را متوقف کنیم . دکمه های Ctrl + Alt + Del را فشار دهید . در لیست برنامه های فعال تمامی فایل های svhost32.exe را یافته و آنها را End Task نمایید .


از طریق جستجو و یا وارد شدن به پوشه های Windows و temp فایل های svhost32.exe و svhost.exe را یافته و حذف نمایید .


مجددآ به قسمت Start menu > Run > Regedit باز گردید . از طریق جستجو به دنبال عبارت svhost بگردید و تمام موارد یافت شده را حذف نمایید .


کامپیوتر خود را ریست نمایید . امیدواریم دیگر خبری از این ویروس نباشد .


¤ نویسنده:ناصر کوچکی

جمعه 85/10/15 :: ساعت 6:26 عصر

 

برای دیدن آلبوم های دیگر روی این عکس کلیک کنیدنام آلبوم : نارفیق
خواننده : علیرضا و حمیدرضا
تعداد آهنگها : 8
سایت : www.iroweb.com

1

نارفیق *

Wma

2

زیر آبی

Wma

3

سیم آخر

Wma

4

گرگ *

Wma

5

نازکش

Wma

6

سربازخونه

Wma

7

دوتا داداش

*

Wma

8

تون

Wma

..:: پیشنهاد می کنم حتما مواردی را که با * مشخص کردم دانلود کنید ::..

 

 


¤ نویسنده:ناصر کوچکی

جمعه 85/10/15 :: ساعت 6:26 عصر


¤ نویسنده:ناصر کوچکی

جمعه 85/10/15 :: ساعت 6:26 عصر

با عرض سلام و تبریک عید فطر توی این مطلب میخوام به سوالات دوستانی که از مطلب شماره 110 تا 118 که آخرین مطلبم بوده پاسخ بدم . امید است که مورد قبول واقع شود . درضمن این سوالات ممکنه سوال خیلی از شما دوستان باشه .

 

 دوست عزیزم مجید :

سلام می خواستم بپرسم که شما می تونید یه کدی رو بنویسید برای پرشین گیگ یه گالری عکس درست کنه که زمانی عکسو تو پرشین گیگ اپلود می کنیم بره تو اون گالری می تونید؟
جواب : خیر عزیزم . چنین اسکریپی هست ولی برای هاست واقعی نه پرشین گیگ . کلا پرشین گیگ سیستم ضعیفی داره و اسکریپ های php روش جواب نمیده .

 

 دوست عزیزم احمد :

اگه میشه برام توضیح بدین چه جوری کاری کنم یه پیج مثل Dot.Tk به نمایش در بیاد من میخوام یه فلش توش بزارم که با کلیک روش بره تو وب .
جواب : من دقیقا متوجه سوالتون نشدم ولی اگر منظورتون Pop up در اول سایت یا وبلاگه میتونین از کد زیر استفاده کنید .

 

 دوست عزیزم مهدی دانلود :

سلام . اگه میشه طریقه ی ساخت تصویر تصادفی رو بنویسید ! با تشکر از شما !
جواب : عزیزم من این آموزش رو دادم . میتونی از قسمت کدهای جاوا اسکریپت اونو پیداش کنید یا اینکه داخل جستجوی سایت بنویسید " تصویر تصادقی " تا مطلبش بیاد .

 

 دوست عزیزم آرش :

سلام آقای نوبخت خسته نباشید از تون یک سوال داشتم سوالم این بود که شما با چه برنامه ای قالب وبلاگ می سازید اگر می شه آموزش کار با اون برنامه رو هم بدید که چجوری میشه قالب ساخت . ازتون خیلی متشکر می شم .
جواب : آرش جان طراحی قالب ها به این صورته : اول از همه طرح کلی قالب داخل فتوشاپ و یا هر برنامه ی گرافیکی دیگری طراحی میشه و بعد توسط برنامه فرانت پیج کدنویسی میشه . در پایان توسط نوت پد ویندوز کدهای اضافی رو از قالب جذف می کنیم .

 

 دوست عزیزم حمید :

جون هر کی دوس داری . جون مادرت این کد متن تصادفی رو بزار .
جواب : چشم حمید جان این مطلب رو به عنوان یک پست مجزا آموزش میدم . فقط نمیدونم چرا قسم میدی ؟

 

 دوست عزیزم Math Bahram :

سلام... من می خواستم خواهش کنم آموزش کامل و دقیق ساخت فرم اینترنتی مثلا فرم ارسال لینک و... را در سایت خود قرار دهید.. اگر بذارید که ممنون مبشم . بای
جواب : چشم احتمال زیاد این رو به صورت یک کتابچه می سازم و در اختیارتون قرار میدم .

 

 دوست عزیزم وحید :

آقا ساسان شما که زحمت زیادی برای این سایت میکنید.اگه بتونید سیستمی درست کنید که بشه بصورت آنلاین بنر به زبان فارسی و به صورت گرافیکی درست کرد.خیلی با حال میشه،چون اکثر بلاگر ها مشکل درست کردن بنر دارند.
جواب :
وحید جان طراحی چنین سایت هایی یک کم علاوه بر دردسری که داره مشکله . ولی یک سایت هست که لوگو به صورت آنلاین طراحی میکنه . اگر توی گوگل سرچ کنی حتما پیداش میکنی . تازه شاید بنرش هم باشه .

 

 دوست عزیزم سعید :

سلام آقا ساسان شما یه کد گذاشتین با عنوان:انتقال خودکار از یک وب به یک وب دیگر  . من یه وبلاگ بلاگفا دارم کدی رو می هوام که تو اونجا بریزم و وبلاگ میهن بلاگ رو باز کنه .
جواب : از همون کدی که نوشتم استفاده کنید .

 

 دوست عزیزم محسن :

سلام خوبی می خواستم چه جور میشه اسم وب لاگم رو عوض کنم ممنون می شکم بگید فقط عجله دارم فردا میام
جواب :
عزیزم اسم وبلاگ رو با حفظ مطالب اون نمیشه عوض کرد .

 

 دوست عزیزم مهدی :

ببخشید لطفا به سوال من جواب دهید . چجوری پرشین گیگ خود را مخفی کرده اید یعنی وقتی iroweb.persiangig میزنی اخطار می آید . لطفا آموزش دهید .
جواب :
مهدی عزیز . من این آموزش رو قبلا دادم . داخل جستجوی سایت بنویس پرشین گیگ تا بیاد .

 

 دوست عزیزم یعقوب :

سلام آقا ساسان چه آپ کنی چه نکنی با حالی . اگه میشه یه بیوگرافی کوتاه در مورد خودت بده حداقل بگو چند سالته مطمئنم خیلی ها میخوان بدونن . راستی این جز سوالات نیست جوابشو زود بده
جواب : یعقوب جان و همه دوستان . من 17 سالمه و اگر خدا بخواهد 7 دی میرم توی 18 سال .

 

 دوست عزیزم فرشاد :

سلام ساسان جان.من چند روز پیش یک دامنه خریدم به اسم Farshadweb.com ولی نمی دونم چه جوری باید source آن را باز کنم .ممنون می شم اگه راهنماییم کنی تا چیکار کنم
جواب :
عزیزم سورس دامین رو که باز نمیکنن . اصلا چنین اصطلاحی نداریم . اگر منظورت ورود به مدیریته کافیه در ادامه آدرس سایتت بنویسی 2082: تا وارد پنل بشی .

 

 دوست عزیزم سجاد :

کتابچه ی پیوند وبلاگ به .com یا .ir   . رو میخواستم باتشکر .
جواب : این این آموزشو کامل دادم . داخل جستجوی سایت بنویسید DNS تا بیاد .

 

 دوست عزیزم سپهر :

ساسان خان چرا لطف نمیکنی یه فروم واسه ساییتت بسازی؟؟؟ . اونوقت خیلی خوب میشه هااا
جواب : چشم عزیزم . فقط یک کم اطلاعاتم از فروم کمه . اگر کسی از دوستان همت کنه و کمکم کنه ممنون میشم . یک فروم بزنیم توی مایه های یکی مجید آنلاین .

 

 دوست عزیزم علی :

با سلام و عرز خسته نباشید .. در خواست ترفندی رو داشتم که بتونه بدون اینکه پسورد ادمین ویندوز رو بزنیم وارد ادمین بشود ممنون .
جواب :
چشم حتما این آموزش رو میدم .

 

 دوست عزیزم سجاد :

سلام آقا ساسان . امیدوارم سال تحصیلی موفقی داشته باشی .می خواستم بگم کدهای مربوط به برداشتن تبلیغات Blogfa دیگه کار نمی کنه یعنی این تبلیغات در وبلاگها نمایش داده می شه. اگه می دونی چطوری می شه دوباره این تبلیغات برداشت لطف کن و کد اون پست کن. دمت گرم   روزه نمازتم قبول باشه
جواب : این بلاگفا هم به حساب خودش زرنگه . باشه حتما آموزش کاملشو میدم .

 

 دوست عزیزم حمید :

آقا ساسان جون هرکی دوست داری این کرک EBOOK EXPERESS v, fvhd lk یک دنیا ممنونت میشم .
جواب : باور کنید ندارم . ولی سعی ام رو می کنم گیرش بیارم .

 

 دوست عزیزم Alien :

سلام وبلاگ مفیدی دارید مخصوصا اطلاعات نرم افزاری . من دنبال راهی می گردم که آدرس وبلگمو کوتاه تر کنم منظورم اینکه به .ir یا .tk تبدیل کنم اگر شما بتوانید در این مورد به من اطلاعات بدهید خیلی از شما ممنون میشوم.
جواب : من
آموزش وصل کردن وبلاگ به دامین Tk. رو در یک کتابچه گفتم ولی it. رو باید بخرید و رایگان نمیشه .

 

 دوست عزیزم آریا اسدی راد :

سلام خدمت آقا ساسان من یه سوال داشتم : آقا ما واسه وبلاگمون یه دومین دات آی آر گرفتیم ولی نمی دونیم چطوری وصلش کنیم میشه ما رو راهنمایی کنید ( تو نظرات وبمون بگید ) یاعلی و خدانگهدار.
جواب : برای تغییر Dns دامین های ir. باید به همون شرکتی که ازش خریدید میل بزنید تا از طریق Hendel براتون تغییر بدن .


¤ نویسنده:ناصر کوچکی

جمعه 85/10/15 :: ساعت 6:26 عصر

 سلام دوستان . چون توی ماه مبارک رمضان و در لیالی قدر هستیم ، تصمیم گرفتم یک تصویر مرتبط با این ماه مبارک براتون طراحی کنم تا بتونین حداقل در پس زمینه ویندوزتون ازش استفاده کنید .

فقط یک توضیح بدم که این تصویر رو با برنامه فتوشاپ طراحی کردم . برای ذخیره کردن عکس روی سیستم خودتون روی لینک زیر راست کلیک کرده و گزینه ... Save Target As کلیک نمایید .

 

 

 لینک دانلود تصویر


¤ نویسنده:ناصر کوچکی

جمعه 85/10/15 :: ساعت 6:26 عصر

بسیاری از دوستان تقاضا داشتند تا منو های مختلف یک وبلاگ رو براشون معرفی و بررسی کنم . منم برای اولین منو ، منوی کاربری که کاربردش خیلی زیاده رو براتون انتخاب کردم .

 

منوی کاربری برای وبلاگ های موجود در سیستم میهن بلاگ :

 

اضافه به علاقه مندی ها .:. کد این امکان از منوی کاربری به صورت زیر می باشد :

<Script>var bookmarkurl="http://[myblog]";var bookmarktitle="[blogtitle]";function addbookmark(){;if (document.all);window.external.AddFavorite(bookmarkurl,bookmarktitle)}</Script><a href="javascript:addbookmark()">افزودن به علاقه مندی ها</a>

 

صفحه خانگی سازی .:. کد این امکان از منوی کاربری به صورت زیر می باشد :

<a onclick="this.style.behavior="url(#default#homepage)";this.setHomePage("http://[myblog]");return false;" href="javascript:void(0)">صفحه خانگی سازی</a>

 

ارسال ایمیل به مدیر یا ارتباط با ما .:. کد این امکان از منوی کاربری به صورت زیر می باشد :

<a href="[contact]">ارسال ایمیل / ارتباط با ما</a>

 

پرینت یا چاپ صفحه.:. کد این امکان از منوی کاربری به صورت زیر می باشد :

<a onclick="javascript:window.print()" href="javascript:void(0)">چاپ</a>

 

ذخیره سازی صفحه.:. کد این امکان از منوی کاربری به صورت زیر می باشد :

<Script>function doSaveAs(){if (document.execCommand){document.execCommand("SaveAs")}else {alert("Save-feature available only in Internet Exlorer 5.x.")}}</Script><a onclick="doSaveAs()" href="javascript:void(0)">ذخیره صفحه</a>

 

تمامی پنج مورد بالا رو در یک چهار چوب کلی براتون به صورت زیر آماده کردم که فقط کافیه کد زیر  رو کپی کنید :

 

 

اینم نمونه نمایش کد :

 

 

منوی کاربری برای وبلاگ های موجود در سیستم بلاگفا :

 

اضافه به علاقه مندی ها .:. کد این امکان از منوی کاربری به صورت زیر می باشد :

<Script>var bookmarkurl="http://www.<-BlogId->.blogfa.com";var bookmarktitle="<-BlogTitle->";function addbookmark(){;if (document.all);window.external.AddFavorite(bookmarkurl,bookmarktitle)}</Script><a href="javascript:addbookmark()">افزودن به علاقه مندی ها</a>

 

صفحه خانگی سازی .:. کد این امکان از منوی کاربری به صورت زیر می باشد :

<a onclick="this.style.behavior="url(#default#homepage)";this.setHomePage("http://www.<-BlogId->.blogfa.com");return false;" href="javascript:void(0)">صفحه خانگی سازی</a>

 

ارسال ایمیل به مدیر یا ارتباط با ما .:. کد این امکان از منوی کاربری به صورت زیر می باشد :

<a href="mailto:<-BlogEmail->">ارسال ایمیل / ارتباط با ما</a>

 

پرینت یا چاپ صفحه.:. کد این امکان از منوی کاربری به صورت زیر می باشد :

<a onclick="javascript:window.print()" href="javascript:void(0)">چاپ</a>

 

ذخیره سازی صفحه.:. کد این امکان از منوی کاربری به صورت زیر می باشد :

<Script>function doSaveAs(){if (document.execCommand){document.execCommand("SaveAs")}else {alert("Save-feature available only in Internet Exlorer 5.x.")}}</Script><a onclick="doSaveAs()" href="javascript:void(0)">ذخیره صفحه</a>

 

تمامی پنج مورد بالا رو در یک چهار چوب کلی براتون به صورت زیر آماده کردم که فقط کافیه کد زیر  رو کپی کنید :

 

 

اینم نمونه نمایش کد :

 

 

دیگه فکر کنم از این کاملتر نشده . فقط می مونه منوی کاربری به صورت شکلی که توی مطالب بعدی براتون می زارم .


¤ نویسنده:ناصر کوچکی

جمعه 85/10/15 :: ساعت 6:26 عصر

سلام . بابا من که حیرت کردم . آخه چجوری جواب این همه سوالات رو بدم . به خدا هر کدومشون حداقل چند مطلب کامل رو در بر میگیره . مثلا یکی از دوستان تقاضای طرز نوشتن کدهای جاوا رو میدن . از اون طرف یکی آموزش تبدیل قالب های میهن بلاگ به بلاگفا رو تقاضا میده . باور کنید من تمام نظرات شما رو می خونم بعد به ترتیب اونا رو آموزش میدم . درضمن یک نوید بهتون بدم که به زودی ( حدودچند ماه دیگه ) یک سورپرایزی براتون دارم که همه دنبالشن . درموردش توضیح نمیدم تا خودتون ببینید .

خوب اینم از اولین مطلبم که بعد از شروع مدارس براتون می زارم . با استفاده از این ترفندی که امروز بهتون یاد می دم می توانید در پس زمینه شاخه اصلی درایو خود یک تصویر دلخواه بندازید . مثل زیر :

 

 

حالا که فهمیدین موضوع از چه قراره می ریم سراغ آموزش :

 

ابتدا Notepad خودتونو باز کنید و متن زیر رو توش کپی کنید .

[{BE098140-A513-11D0-A3A4-00C04FD706EC}]
Attributes=1 //www.iroweb.com
IconArea_Image=Iroweb.gif

حالا بجای متنی که قرمز کردم آدرس عکس خودتونو بنویسید .

 

نکته : چنانچه عکستون در همان شاخه ی اصلی درایو می باشد فقط اسمشو بنویسید .

توجه : نوشتن پسوند فایل حتمی می باشد .

 

از منوی File بر روی ... Save As  کلیک کنید . سپس در قسمت File Name اسم Desktop.ini را وارد کنید و فایل رو در درایو خود ذخیره کنید .

دیگه بعد از این پس از ورود به اون درایو پس زمینه شما نمایش داده می شود .


چون ممکنه بعضی از دوستان متوجه عملیات کار نشده باشند ، من براتون فایل هاشو آماده کردم که می توانید از اینجا دانلود کنید . سپس هر چی داخل فایلی که دانلود کردید رو در شاخه اصلی درایو خودتون کپی کنید . مثلا اینجا :                        /:D

بعد می توانید نتیجه کار رو مشاهده کنید .


¤ نویسنده:ناصر کوچکی

جمعه 85/10/15 :: ساعت 6:26 عصر

 سلام دوستان .  یک خبر فوری براتون دارم . با باز شدن مدرسه ها دیگه نمیتونم اینقدر براتون پست بدم و مقدار اون از دو روز یا هر روز به هفته ای یک بار می رسه . البته مطمئن باشید هر وقت که وقت آزاد پیدا کنم حتما براتون مطلب میزارم . یک مسئله مهم دیگه اینکه اگر دقت کرده باشید اصلا وقت نمی کنم دیگه جواب سوالات همه رو بدم . لذا عده ای از دوستان شاکی شده بودند . باید عرض کنم که برای اینکه دوستان همش به بخش نظرات برای دریافت پاسخشون نرن از این به بعد جواب سوالات رو  فقط روز های جمعه میدم . حتی اگر مثلا روز یک شنبه بیام اینترنت جواب سوالات رو نمیتونم بدم . پس اگر سوالی در بخش نظرات پرسیدید روز جمعه آخر همون هفته می تونین جوابشو ببنید . حالا هم یک کتابچه براتون طراحی کردم . امیدوارم منو ببخشید دیگه .

 

 

از اینجا دانلود کنید با حجم 480 کیلوبایت


¤ نویسنده:ناصر کوچکی

جمعه 85/10/15 :: ساعت 6:26 عصر

چه امتیازی به عملکرد سایت می دهید؟

*
**
***
****
*****

در کل 5314 تا نظر برای 5 تا انتخاب

حتما در نظرسنجی جدید سایت شرکت کنید .


¤ نویسنده:ناصر کوچکی

جمعه 85/10/15 :: ساعت 6:23 عصر
از اونجایی که ما خیلی تنوع طلب و خوش مزاج هستیم تو این مدت با قالب های زیادی دستو پنجه نرم کردیم.تا رسیدیم به این فعلا یه چند مدتی رو وبلاگ میمونه تا ببنیم بعدا چی میشه!  از دیشلیز عزیز هم تشکر میکنم . چون قرار به ما هم اساسی حال بده!
      باز آی تا فرش کنم دیده به راهت

Download 131 KB

پ.ن: فتو آرت ، وبلاگ جالبی از دوستم محمد حسن است،حرفه ایی کار میکنه!
پ.ن 2: واقعا این انتخابات هم معضلی شده ها، چهره شهر به کل متحول و سبز شده!
پ.ن 3 : یه کوچ پرستویی کوچولو هم من به بلاگر دارم! تا اطلاع ثانوی خبری نیست!...


¤ نویسنده:ناصر کوچکی

   1   2      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:21963


بازدیدامروز:4


بازدیددیروز:0

 RSS 
 
درباره من
عکسستان

لوگوی وبلاگ
عکسستان

اشتراک در خبرنامه
 

بایگانی شده ها
زمستان 1385

اوقات شرعی

طراحی قالب: رفوزه